  • Data: 2010-09-19 07:16:58
    Temat: Re: Jakim prawem TP legitymuje?
    Od: "pjk" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Zreszta co tam donos na kogos.
    > Wystarczylaby jakas konkretna korekta mojego zeznania rocznego - np. taka
    > razy 10.
    > odpis bylby podrobiony, ale zanim by to grafolog sprawdzil, to mialbym
    > niezle jaja z odkrecaniem tytulu wykonawczego.

    Donos można wysłać zwykłym listem, organ i tak się tym zajmie jeśli tylko
    przesyłka do niego dotrze, polecony, zwykły, przyniesiony osobiście, a nawet i
    telefoniczny - bez znaczenia; wpływ do biura podawczego /ew. notatka urzędowa
    pracownika/ i nie ma możliwości nadania pismu biegu.

    Co do zeznania podatkowego i korekty - przecież US nikogo nie legitymuje przy
    składaniu deklaracji...
    Czy kilka - do tego czysto hipotetycznych - przypadków miałoby uniemożliwić np.
    złożenie pita przez osobę postronną? U mojego pracodawcy, a pracuję lat 7, nie
    było żadnego przypadku kwestionowania wniesionego pisma, a dziennie do biura
    podawczego wpływa powiedzmy 80 sztuk korespondencji. Nie brnijmy w biurokratyzm.

    Są w prawie cywilnym takie czynności prawne, dla których dokonania niezbędne
    jest złożenie podpisu np. z notarialnym poświadczeniem, regulacje te są
    wystarczające.
    Takie teoretyzowanie co by było gdyby może prowadzić do niezłych absurdów.