  • Date: Tue, 22 Feb 2005 22:51:32 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie skutki niesie zameldowanie lokatora na stale?

    Dnia 22/02/2005 07:13, pjfox wrote :
    > Witam.
    > Pytanie jak w temacie.
    > Lokator z pewnych wzgledow, chce abym go z zona zameldowal na stale w domu ktory mu
    wynajmuje
    > (mala wioska w bieszczadach). Dom wynajmuje bo na stale przebywam w miescie, i dom
    stalby pusty.
    > Na razie mieszkaja sobie od 2 miesiecy i jestem zadowolony.
    > W prosbie o zameldowanie na stale rodzi sie u mnie obawa - jakie prawa nabywa taki
    lokator?

    > Mamy spisana umowe najmu wraz z zameldowaniem tymczasowym - umowa jest tak
> [...]

    Żadnych. Z zameldowania nie wynikają żadne uprawnienia. Co więcej nie
    zameldowanego (czy z wygaśniętym zameldowaniem) nie jest łatwiej
    wyeksmitować niż zameldowanego (na stałe lub czasowe).
    I wreszcie jeśli fizycznie mieszka, to na Tobie spoczywa obowiązek
    zameldowania -- pod rygorem grzywny.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the