    From: Andrzej <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
    Date: Fri, 24 Jul 2009 01:56:17 -0700 (PDT)

    On 24 Lip, 10:28, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Ja tam nie widzę żeby sprawiedliwość była po Twojej stronie - nie
    > wypowiedziałeś prawidłowo umowy i nie poinformowałeś o nowym adresie
    > korespondencyjnym. Co masz w regulaminie? Czy faktycznie wg niego
    > umowa wygasa tak jak napisał Andrew czy też wygasa jeśli nie da się
    > przenieść linii.
    >
    > Pozdrawiam,
    >                  Henry

    Poinformowalem TPSA o tym ze zmieniam miejsce zamieszkania, TPSA miala
    i nowy adres i adres zameldowania. Wyslane pod ktorykolwiek z tych
    adresow pismo bym otrzymal. No ale pracownikom tej firmy po prostu nie
    chce sie myslec logicznie. Uwazasz ze sprawiedliwosc jest po stronie
    TPSA, pomimo ze zostalem wprowadzony w blad przez jej pracownika?
    Poinformowal mnie ze umowa wygasa ze wzgledu na brak mozliwosci
    technicznych swiadczenia uslugi w nowej lokalizacji. Jest taki punkt
    regulaminu:

    6. TP może rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi z zachowaniem
    miesięcznego okresu
    wypowiedzenia ze skutkiem na koniec Okresu rozliczeniowego w
    przypadku:
    1) zaprzestania świadczenia Usługi,
    2) braku możliwości jej świadczenia ze względu na zaistniałe warunki
    techniczne.

    Kto (kto nie jest prawnikiem, albo nie mial wczesniej tego typu
    doswiadczen) po otrzymaniu takiej informacji od pracownika TPSA i
    braku korespondencji od tej firmy zastanawia sie czy moze jeszcze nie
    wysylac do nich jakis pism?