  • Data: 2009-07-23 14:11:47
    Temat: Re: Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej wrote:

    > Wniosek skladalem w telepunkcie. Niestety wszystkie papiery zwiazane z
    > ta sprawa wyrzucilem... Natomiast TPSA ma wszystko odnotowane w bazie
    > - co potwierdzila pracownica Blekitnej Linii w czasie skladania
    > reklamacji. Sprobuje sie jeszcze udac do telepunktu - moze uda mi sie
    > cos uzyskac na papierze...

    Jeżeli będziesz miał potwierdzenie złożenia takiego wniosku, to
    wygrywasz. Operator ma 30 dni na ustosunkowanie się do wniosku o
    przeniesienie linii. Więcej - to Tobie przysługuje odszkodowanie z
    tytułu niedotrzymania terminu zawarcia umowy o świadczenie usługi
    powszechnej (art. 105 ust.4 PT). Ale... musisz mieć papier.