  • Data: 2006-10-10 12:07:44
    Temat: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Od: "Chrzciciel" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok. Inaczej. Co Ci da posiadanie pozwolenia na broń?
    >
    > j.
    Da mi pewnosc ze bede mial rowne szanse w przypadku konfrontacji z
    bandziorami.
    Sugestie ze dostalem za cos sa wrecz komiczne, nie bede opisywal calej
    sytacji bo nie powinno to nikogo interesowac, dostalem za nic, powiedzialem
    tylko zeby nie bili mojego kolegi, wystarczylo.
    Nawiazujac do palek i paralizatorow to mialem poprosic 4 kolesi zeby
    uprzejmie dali sie walnac palka "psiknac gazem" i popiescic pradem?
    Komiczne... Gdybym spotkal jednego z nich samego pewien jestem ze nawet
    zaden by bie spojzal na mnie i z pewnoscia jesli doszloby do ponownego
    napadu na moja osobe nie dokonywalaby jego jedna osoba.
    Nie rozumiem prob wmowirnia mi braku przeslanek, przeslanki sa, obawiam sie
    tylko problemow zwiazanych z moim wiekiem.