eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-) › Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Subject: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W
    BAGAŻNIKU? :-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5b51f063$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Fri, 20 Jul 2018 17:27:37 +0200

    > Tak, jak szacunek dla Flagi państwowej nie wynika z szacunku dla
    > materiału, z którego go zrobiono, tak tez i szacunek dla Parlamentu
    > wynika po prostu z szacunku dla Polski.

    A szczególnym szacunkiem należy darzyć salę kolumnową...
    Szacunek dla Polski, a szacunek dla Polskipis, to dwie różne sprawy.

    > I chcesz ich naśladować? Rewolucje zrobić?

    Nie. Ja pytam jakie kary proponujesz, żeby ludzie zapamiętali to na
    pokolenia, aż do wnuków. Wymień chociaż jedną taką karę, na którą ci
    ludzie zasługują według ciebie, skoro nie podoba ci się pałowanie i
    wsadzanie do więzienia.
    Jedną.

    > Jest. Winę za taki, a nie inny wynik wyborów ponosi opozycja.

    Oczywiście.
    Przecież nikt nie ma do pis pretensji, że wygrał wybory.
    Normalni ludzie pytają, dlaczego pis rozpierdala Polskę?
    Tylko nie pisz proszę, że to wina opozycji, bo to gwałt na rozumie.

    > Po
    > pierwsze nie zmieniając ordynacji, która powoduje, ze posłowie bardziej
    > prezesa się boją, niż wyborców.

    Co ma do tego ordynacja!?
    To wina opozycji, że posłowie pis boją się prezesa? Ty to na poważnie
    piszesz?
    Napisz jeszcze, że to wina opozycji, ze Pawłowicz zachowuje się jak się
    zachowuje i że pis ma w swoich szeregach funkcjonariuszy PRLu takich jak
    Piotrowicz, albo że to przez opozycję korzystają z usług takich jak Kryże.
    I zapewne to wina opozycji, że pis na ministra środowiska wybiera
    człowieka wierzącego w chemtrailse.
    To ostatnie, to mój ulubiony przykład.

    Ależ ta opozycja jest silna i jakie ma wpływy! Steruje całym pisem
    normalnie...

    > Po drugie nie dostarczając żadnej
    > sensownej alternatywy, na którą by można zagłosować, w konsekwencji
    > czego zagłosowali w większości zwolennicy PiS, a nawet jego przeciwnicy
    > głosowali n nich, y PO odsunąć od władzy.

    Czyli brak alternatywy jest wystarczającym usprawiedliwieniem dla
    rozpierdalania własnego kraju, tak?
    Dżizas, kurwa, ja pierdolę... :) Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.

    > No i mamy to, co mamy.

    Bzdura.
    Mamy to co mamy przez pis. A nie przez opozycję.

    Pozdrawiam
    Piotr