eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaki tryb postepowania do reklamacji › Re: Jaki tryb postepowania do reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaki tryb postepowania do reklamacji
    Date: Thu, 18 Mar 2010 09:49:18 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <hnsped$eeb$1@news.onet.pl>
    References: <hnrite$20u$1@news.ds.pg.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqo162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1268902157 14795 83.17.174.162 (18 Mar 2010 08:49:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Mar 2010 08:49:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hnrite$20u$1@news.ds.pg.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:632766
    [ ukryj nagłówki ]

    Bizon pisze:
    > Witam!
    > Zaistaniala taka sytuacja:
    > 1/ przewoznik uszkodzil przesylke
    > 2/ reklamacja - brak odpowiedzi w terminie 30 dni
    > 3/ po 30 dniach + zapas na poczte wysylane rzadanie zaplaty, zgodnie z uznaniem
    reklamacji
    > 4/ brak odpowiedzi

    Taka podpowiedź, przy reklamacjach tego typu warto podać informację na
    jakie konto mają przesłać pieniądze - przyśpiesza znacznie zwrot
    pieniędzy. Przetestowane pozytywnie, nawet od PKP pieniążki trafiły na
    konto zaraz po rozpatrzeniu reklamacji zanim dotarła informacja o
    pozytywnym rozpatrzeniu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1