  • Data: 2007-06-27 12:56:12
    Temat: Re: Jaki fundusz emerytalny wybrac?
    Od: "Dawid" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    jak my mamy takich inzynierow to normalnie strach sie bac co bedzie dalej,
    > nie trafia do ciebie czlowieku ze to ntg?
    > informuje cie istnieje cos takiego jak google, jest to wyszukiwarka
    > internetowa, ktora odpowie na wiekszosc twoich pytan, albo pokieruje w
    > odpowiednie miejsca gdzie mozesz je zadac

    Nie wierze w wyszukiwarki, wierze w ludzi....Jak masz problem ze sobą to nie
    zasmiecaj mi tu tematu, załóz własny i tam sobie wpisuj Twoje "
    przemyślenia" albo jeszcze lepiej do anglii pojedz, tam są zdolniejsi
    inzynierowie....Szczegolnie Ci polscy którzy pracy nie mogli u nas
    znalezc.....Nie bedziesz musiał takich postów czytac.....Wez i poprostu nie
    czytaj tekstów w tym temacie, czy to takie trudne ?? :o Są osoby którym nie
    przeszkadza ta dyskusja, uszanuj chociarz to !!

    --
    Pozdrawiam