  • Data: 2004-04-11 21:27:42
    Temat: Re: Jaka kara za wypadek drogowy
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości :

    > Czy sie ktos orientuje jaka kare moze sad wymierzyc za spowodowanie
    > wypadku drogowego art 177 §1 w ktorym jedna osoba zostala ranna
    > na okres powyzej dni 7 ??
    > Zagapilem sie i nie zdazylem wyhamowac przed skrzyzowaniem.
    > Najechalem na tyl samochodu ktory sie przede mne zatrzymal.
    > Samochod zostal niewiele uszkodzony, ale pasazerka tego
    > samochodu doznala wstrzasnienia mozgu i zlamania reki.
    > Wlasnie dostalem akt oskarzenia. Moja wina jest oczywista i
    > zamierzam sie od razu przyznac zeby wiecej do sadu nie jezdzic.
> [...]

    Jesli chcesz sie od razu przyznac to mozesz zlozyc jeszcze przed
    rozprawa wniosek o wymierzenie kary bez przeprowadzania rozprawy i sam
    mozesz zaproponowac kare. Oczywiscie sad i prokurator sie musza na nia
    zgodzic.

    Co do kary to poniewaz byla powaznie ranna osoba to chyba prokurator
    nie zgodzi sie na mniej niz 1 rok w zawieszeniu na 2.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-