    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka jeszcze szansa na wygranie takiej sprawy?
    Date: Tue, 14 Aug 2007 05:44:38 -0700

    On Aug 14, 2:07 pm, Robert Osowiecki <r...@r...art.pl> wrote:

    > To, że nikt nie sprzedaje dobrego samochodu za 1zł, więc pomyłka jest
    > oczywista?
    > R.

    A dumping? Może mial takich samochodow 10 i chcial miec pozytywa. Jest
    taki sklpe ktory twierdzi ze sprzedaje taniej niz inni, tez jego
    pomylka na ulotkach plaktach i spotach? Allegro pokazuje ci aukcje i
    jej dane i pyta czy zatwierdzasz. Cena jest podana slownie a cyfrowo
    wiekszym fontem niz reszta i pogrubione. Jak ktos jest analfabeta i
    nie odroznia "trzydziesci zlotych zero groszy" od "trzy tysiace zero
    groszy", to znaczy ze mam mu oddawac bo zerowalem na jego glupocie?