  • Data: 2012-02-02 12:55:03
    Temat: Re: Jak złożyć donos do Urzędu Skarbowego?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-02-02 07:11, Użytkownik witek napisał:

    > co nie znaczy ze sie nie musiales uprzejmie przedstawic.

    Nie sprawdzałem, ale przez telefon dokumentów nie sprawdzą
    więc każdy dzwoniący to Jan Kowalski.

    > w kazdym razie pisemne anonimy lądują w koszu.

    Raczej wątpię.
    Jak słuchałem tych reklam tego telefonu dla "uprzejmych"
    to pani z ww Urzędu podawała przykłady dlaczego będzie
    on lepszy od zwykłych donosów, w donosie "uprzejmy" pisze
    to co go denerwuje czyli "Kowalski z naprzeciwka dorabia
    naprawianiem butów i robi to źle" i pomija z niewiedzy
    ważne dla Urzędu fakty że robi to "bez zarejstrowania
    działalności gospodarczej i płacenia podatków".
    Czyli ktoś jednak te donosy czyta i nie liczył bym że te
    z właściwie podanymi "faktami" nie są sprawdzane.