  • Data: 2004-02-24 14:20:07
    Temat: Re: Jak zaskarzyc prokurature?
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NadSZYSZKOwnik" <{wytnij}westa@poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:04022410341750@polnews.pl...
    > Proszę o pomoc co zrobic dalej. Do kogo pisac skarge na dzialanie
    prokuratury?
    > Będziemy ich pietnowac chocby do samego Pana Boga trzeba było pisac.

    Miałem taki oto przypadek u siebie w piwnicy - wchodzę do piwnicy a tu dwóch
    żuli wyciąga z mojej piwnicy po kartonie piwa. Wyrwali skobel od drzwi i
    weszli. Zaczela sie bijatyka, zaczęli uciekać jednego dorwałem (to tak
    wszystko w skrócie). Przyjechała policja, odciski itd. itp. trwało to od 22
    do 4 nad ranem.

    Zabór był na niecałe 200 zł więc sprawa błaha. Sądziłem, że będzie umorzenie
    lub coś w tym stylu. Poszedłem na rozprawę, a gościowie mówią, że oni tego
    nie ukradli bo im się nie udało wynieść tego z piwnicy bo ich zatrzymałem :)
    Więc się nie przyznają. Na co sędzia ich wyśmiał, bo było włamanie, piwo
    przed piwnicą itd. itp. I wyrok - rok w zawieszeniu na 4 lata! Zdziwiłem
    się, bo się nie spodziewałem takiego wyroku. Moim zdaniem wysoki.

    Więc się dziwię, że tak potraktowali ten przypadek. Kradzież z rozbojem,
    zabór mienia wartości 1200 zł...? Znany policji. W mordę! To ci moi
    piwniczni zlodzieje to byla pestka! Nie popuszczaj!