  • Data: 2002-07-16 10:28:09
    Temat: Re: Jak zaskarzyc gabinet dentystyczny pelen partaczy?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal" <r...@s...pl> wrote in message
    news:5es7jukrufk8iguq4g3osk868riokm8m2f@4ax.com...

    > Rachunek wystawial gabinet, lecz jak udowodnic, ze nie jest tak jak
    > twierdzi jego wlasciciel?

    Pan wystapowal jako "konsument"...
    Poszedl Pan do "firmy", ta zrobila, co uwazala, ze trzeba....
    Teraz okazalo sie, ze ICH KONTRACHENT cos zkle zrobil.....

    To nie Panskie zmartwienie - niech sie dochodza miedzy soba.
    Wzieli pieniadze, nie za wstawienie protezy przyniesionej
    przez Pana, lecz za taka, jaka zamowili....

    jak nie wykonali uzlugi nalezycie - niech wykonaja,
    a z protetykiem moga sie rozliczyc we wlasnym zakresie.
    Boguslaw