eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zapewnić sobie przydział mieszkania komunalnego po babci? › Re: Jak zapewnić sobie przydział mieszkania komunalnego po babci?
  • Data: 2004-07-11 09:14:58
    Temat: Re: Jak zapewnić sobie przydział mieszkania komunalnego po babci?
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tez mialam taka sytuacje : mieszkanie bylo na babcie. mieszkala w nim 40
    lat.Ja mieszkalam tam od urodzeniaPrawie 30 lat zeby dostac prawo do
    kwaterunku musialam
    zlozyc papiery do sadu sad sprawdzil swiadkow aby wykluczyc fikcyjne
    zameldowanie. i dostalam decyzje.To tyle.
    NIE WIEM przypuszczam tylko ze jak masz zameldowanie to pewnie i tak nie
    beda mogli cię z tamtad wyrzucic,ale obowiazuje cie wtedy jakis kosmiczny
    czynsz.
    TMK