  • Data: 2007-11-01 14:02:57
    Temat: Re: Jak wystąpić z nauczania żydowskiej religii - wzór
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fgcl94$h1s$1@news.ds.pg.gda.pl...
    > boukun pisze:
    > Napisz na grupie albo prywatnie co z tym twoim oskarżeniem dot.
    > rozpowszechniania pornografii... czy co tam miałeś prócz piractwa. Ciekawy
    > jestem na ile to był pretekst, żartobliwie zwany podejrzeniami, do
    > przetrzepania komputera.

    Na temat rozpowszechniania pornografii, nie było w ogóle takich zarzutów mi
    stawianych. To był tylko taki właśnie pretekst w nakazie rewizji, żeby mi
    zajrzeć do kompa i wtedy postawiono mi zarzut w ciągu jednego dnia
    znieważania narodu zydowskiego ze względów na ich pochodzenie i wyznanie i
    piractwo programów komputerowych. W sumie to ja sprowokowałem celowo
    prokuraturę świdnicką do nagonki na mnie, bo zamierzam ich politycznie
    uświadomić. Całość opisuję powoli na moim blogu
    http://boukun-pl.blogspot.com/ i jak można zauważyć w treści mojej skargi
    przeciwnej http://boukun-pl.blogspot.com/2007_03_01_archive.htm
    l ,
    zarzuciłem prokuraturze, że naciskała na policjantów prowadzących
    postępowanie przygotowawcze, by napuscili na mnie świadków i wymusili
    obciążające mnie zeznania. Jak widać po aferze w prokuraturze okregowej w
    Warszawie, miałem rację, że prokuratorzy są naciskani przez swoich
    zwierzchników, tudzież Ziobrę do bezpodstawnych działań i nękania
    niewygodnych systemowi ludzi. W listopadzie będą przesłuchiwani świadkowie
    oskarżenia, napuszczeni na mnie przez prokuraturę i zamierzam odstawic
    pokazówkę. Jestem dobrze przygotowany i mam kilka niespodzianek. Na przykład
    w sprwie piractwa programów komputerowych, nie można ścigać kogoś z urzędu
    za to, że sobie kopiuje za darmo program na własny użytek. Było w tej
    sprawie rozporządzenie Komendanta Głównego Policji na stronach KGP,
    rozesłane do wszystkich jednostek policji.

    boukun