  • Data: 2007-11-01 14:26:45
    Temat: Re: Jak wystąpić z nauczania żydowskiej religii - wzór
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun pisze:
    > Na temat rozpowszechniania pornografii, nie było w ogóle takich zarzutów mi
    > stawianych. To był tylko taki właśnie pretekst w nakazie rewizji, żeby mi
    > zajrzeć do kompa i wtedy postawiono mi zarzut w ciągu jednego dnia
    > znieważania narodu zydowskiego ze względów na ich pochodzenie i wyznanie i
    > piractwo programów komputerowych.

    Jakich podejrzeń dokładnie dotyczyło postanowienie dot. żądania wydania
    dowodów? Wyłącznie rozpowszechniania pornografii?

    Czyli mam rozumieć, że jesteś już oskarżony, nie ma wyroku, sprawa w
    pierwszej instancji, tak? Daj znać gdy będzie wyrok.

    Masz obrońcę? Z urzędu czy z wyboru? Wciąż jesteś bezrobotny?
    Wnioskowałeś o obrońcę z urzędu? Otrzymałeś?

    Ilu jest świadków i kim oni są? Jeśli już wiesz to co do jakich
    okoliczności mają zeznawać?

    Z których artykułów jesteś oskarżony? W jaki sposób oskarżenie dowodzi
    winy dot. piractwa?

    Nakłaniam do skrytej rejestracji czynności procesowych a szczególnie
    ustnego wyroku. Bywają tak piękne, to prawdziwe perełki i dokumentują
    tak interesujące rzeczy, że szkoda nieprzekazywać co piękniejszych
    okazów potomnym. Tak, nakłaniam! Samemu byłem świadkiem złamania
    podstawowych zasad i przepisów prawa.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.