  • Data: 2003-12-01 16:01:33
    Temat: Re: Jak wypowiedzziec umowe?
    Od: "Małgorzata" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znajomy ma taka sytuacje :
    >
    > Firma w ktorej byl zatrudniony nie placi mu pensji od 6 miesiec. Jakis
    miesiac
    > temu szef zamknal biuro i powiedzial wszystkim zeby szukali innej pracy.
    Jednak
    > formalnie firma ciagle dziala.

    [...]

    Proponuję zadzwonić do najbliższej Inspekcji Pracy - tam mają prawników którzy
    doradzają w takich sprawach. Nawet nie trzeba być osobiście - wystarczy
    zadzwonić. Mnie pomogło, chociaż nie byłam zadowolona z tego co usłyszałam
    przynajmniej rozwiało to wątpliwości - polecam, nie zaszkodzi.

    Pozdrawiam,
    Małgorzata