  • Data: 2008-05-30 14:30:26
    Temat: Re: Jak wyczyścić hipotekę z 1932 roku?
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Xavier" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1212147411.210958@d1.icnet...

    > Użytkownik "Newsy" <h...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To by było za proste wg mnie !!
    >
    > Cena złota nie jest stała i tez ulega zmianie.
    > Wydaje mi się, że złoto w tamtych czasach było tańsze niż teraz (było go
    > więcej - ludzie nie nosili tyle biżuterii i nie było wykorzystywane w
    > elektrotechnice - czy czyms takim :D )

    Tak ci się wydaje. Pamiętaj że wtedy wiele walut miało parytet w złocie a
    dzisiaj już nie m.in z tego powodu że złota by było po prostu zamało. Brak
    parytetu powoduje ze ceny złota się dość istotnie zmieniają ale podwoduje
    także to że złoto nie jest toższame z pieniadzem a wiec cena zależy tylko
    od popytu i podazy, a bank centralny moze manipulowac tylko rezerwami złota
    wpływając na jego cenę, ale nie ustala kursu.

    A.