  • Data: 2009-06-03 17:43:32
    Temat: Re: Jak wpłynąć na wójta - kto go kontroluje.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:h05esj$34n$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    A jakiej odpowiedzi od wójta oczekujesz? Pewnie przyjął do akceptującej
    wiadomości, że droga jest dziurawa. Jak o tym nie wiedział, to może nawet
    się zdziwił. I tyle. Z mojego doświadczenia wynika, że jeśli już koniecznie
    chcesz, by się ktoś takim problemem zajął, to lepiej zarazić problemem
    radnego. Radnemu wójt odpowiedzieć musi.

    Co do przywołanej przez innych dyskutantów Ustawy o informacji publicznej,
    to chcę zauważyć, że ustawa ta określa w jakim trybie i jakie informacje
    mają być udzielane. Na pewno na tej podstawie nie można wywieść obowiązku
    odpowiedzi na każdy dowolny mail.