    From: "mz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wpłynąć na wójta - kto go kontroluje.
    Date: Wed, 3 Jun 2009 14:56:41 +0200

    Jesli masz ochote dokuczac w ten sposob sasiadowi to co ja Ci na to
    poradze? Lekarzem nie jestem :)

    Stary wyluzuj podałem to jako przykład nie mam ochoty nikomu dokuczać a ty
    odrazu na medycynę się wybierasz.

    Rownie dobrze mozna spamowac komus skrzynke pocztowa zamawiajac mu
    materialy reklamowe. Na stekach stron www mozna sobie zamowic rozne
    bzdety za free do przyslania poczta.

    Nie da rady, zazwyczaj trzeba potwierdzić zamawianie reklam. Jesli jest
    inaczej zapraszam do testowania mojego maila l...@w...pl wszak powstał
    on do wyłapywania spamu.

    Zakladam, ze zelazna logika i przepisy ustawy to moze byc deko malo
    wobec nieznajomosci tematu, wiec dla ulatwienia podam Ci linki do FAQ
    w tym zakresie - np. malopolski UW:
    http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopol
    sce/root_UW/przedmiotowe/Obywatel/Gdzie+i+jak+zalatw
    ic+sprawy/udostepnianie+informacji+publicznej.htm

    cytujac:

    Dodatkowo wniosek o udostępnienie informacji publicznej można składać
    drogą elektroniczną poprzez e-formularz dostępny na stronach Cyfrowego
    Urzędu

    NO i potwierdzasz moją teorię. Jak ktoś komuś będzie chciał zaszkodzić
    nawysyłac spamu wyśle za pośrednictwem ich e-formularza,
    Pozdrawiam

    albo popatrzmy tutaj:
    dolnoslaski UW
    http://duw.ibip.wroc.pl/public/?id=36834

    cytujac:
    5) wysyłając drogą elektroniczną na adres e-mailowy: w...@d...pl

    A w ministerstwie sprawiedliwosci to mozna i mailem, i faxem :)

    "pocztą elektroniczną na adres Wydziału Informacji: w...@m...gov.pl;
    faksem na nr (22) 628 65 52; "

    pozdro^600 i dziekuje za uwage :)

    Teraz wszystko jasne?