eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ip-46-21-210-2
    09.nette.pl!not-for-mail
    From: RadosławF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
    Date: Fri, 12 Apr 2024 20:23:06 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uvbu6b$jab$3$Radoslaw@news.chmurka.net>
    References: <a...@w...eu> <uv6oh9$7kk$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uv6orq$ua3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uvatae$lag$2$Animka@news.chmurka.net>
    <uvb01m$n0o$1$Radoslaw@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <uvb64b$iu1$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <2...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 12 Apr 2024 18:23:07 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Radoslaw";
    posting-host="ip-46-21-210-209.nette.pl:46.21.210.209";
    logging-data="19787";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:NWIIFOzfEesw1BsjD0GkHh7hHro=
    sha256:8z4COuNhMylrk/o3PYQ5x+ETRvTnZCLK1uZrGqFUlH8=
    sha1:mqWXmr0CTCLCiYEhepyfTOO5AXk=
    sha256:wdWE5KbYTs4Wpl0eMbTLVKUUnk1wwp8DD9fM1Cr8/wE=
    X-Antivirus: Avast (VPS 240412-4, 12.4.2024), Outbound message
    In-Reply-To: <2...@4...net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:849801
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.04.2024 o 16:51, J.F pisze:

    >>> To (czysta) teoria czy pedantycznie egzekwowana praktyka?
    >>
    >> Nikt nie wykluczy, ze ktoś gdzieś obchodzi te przepisy. W tym wypadku
    >> musiał obejść, bo - jak [pisałem - nie wyobrażam sobie, by w sposób
    >> niezauważony pacjent zadzwonił. I to jest dla mnie problem, a nie sam
    >> fakt, że zadzwonił.
    >
    > Jakby pielegniarka była na sali, to by chyba pacjentka nie musiała
    > nigdzie dzwonić.

    Jak ojom spory to pielegniarka siedzi za szybą.
    Telefonu nie usłyszy a jak pacjentka odwróci się do niej plecami
    to i nie zauważy.

    > Nie było pielęgniarki na sali, nie było jej w dyzurce, albo nie
    > chciało jej się na wezwanie przyjsc.
    > A Ciebie bulwersuje, ze pacjent niezauważony zadzwonił :-)
    >
    > Nie wiem na ile intensywna ta opieka, na ile pielęgniarka była
    > niezbędna, ale musiało to trwac co najmniej z 10 minut.
    >
    > Swoją drogą - ci "ze 112" mają jakies lepsze telefony?
    > bo pacjent na dyzurkę pielęgniarek, odział, czy SOR to ma marne szanse
    > się dodzwonić.

    Na 112 komputery pilnują aby odbierali.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1