eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112 › Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.157.25.139.242
    !not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
    Date: Fri, 12 Apr 2024 16:51:18 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <2...@4...net>
    References: <a...@w...eu> <uv6oh9$7kk$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uv6orq$ua3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uvatae$lag$2$Animka@news.chmurka.net>
    <uvb01m$n0o$1$Radoslaw@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <uvb64b$iu1$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.139.242
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="157.25.139.242"; logging-data="9984";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:TNskYY+V1PRP10A7N+plaNcsmNA=
    sha256:XEewfOMuOOVggKwUCJ2s2s7EgZD8NQcAKxS10lXEVDs=
    sha1:eF32lYaToUiXoSfnZ6kwR0vP2T0=
    sha256:Zatxmp63b9kJs+oMcVKd64vHR6OfkivMFeHfA5dLmVw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:849793
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 12 Apr 2024 13:32:28 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > W dniu 12.04.2024 o 12:27, A. Filip pisze:
    >> To (czysta) teoria czy pedantycznie egzekwowana praktyka?
    >
    > Nikt nie wykluczy, ze ktoś gdzieś obchodzi te przepisy. W tym wypadku
    > musiał obejść, bo - jak [pisałem - nie wyobrażam sobie, by w sposób
    > niezauważony pacjent zadzwonił. I to jest dla mnie problem, a nie sam
    > fakt, że zadzwonił.

    Jakby pielegniarka była na sali, to by chyba pacjentka nie musiała
    nigdzie dzwonić.

    Nie było pielęgniarki na sali, nie było jej w dyzurce, albo nie
    chciało jej się na wezwanie przyjsc.
    A Ciebie bulwersuje, ze pacjent niezauważony zadzwonił :-)

    Nie wiem na ile intensywna ta opieka, na ile pielęgniarka była
    niezbędna, ale musiało to trwac co najmniej z 10 minut.

    Swoją drogą - ci "ze 112" mają jakies lepsze telefony?
    bo pacjent na dyzurkę pielęgniarek, odział, czy SOR to ma marne szanse
    się dodzwonić.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1