  • Data: 2011-08-12 13:21:20
    Temat: Re: Jak uziemić oszusta?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zly wrote:

    > nie wiem, czy zauważyłaś, ale piszesz na grupę z przedrostkiem 'pl', takie
    > już twoje szczęście, że urodziłaś się akurat tutaj

    Tak, zauważyłam. Tak, wiem jak działa wymiar sprawiedliwości nawet bardzo
    dobrze, bo z bliska oglądałam.
    Ale jestem niepoprawna optymistką, więc mam nadzieję, ze mogę cos zrobić,
    oprócz podpisania odbioru korespondencji o treści "umorzono z powodu
    niewykrycia sprawcy i znikomej szkodliwosci społecznej".

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43080e83ef84afeb
    .html
    > drugi akapit

    Ja naprawdę wiem, gdzie żyję...

    Czyli co, mam pogodzić się z tym, że mieszkam w raju dla oszustów, bo włos z
    głowy nie ma prawa im spaść?
    J.