  • Data: 2011-08-12 15:42:59
    Temat: Re: Jak uziemić oszusta?
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 15:21:20 +0200, krys napisał(a):

    > Czyli co, mam pogodzić się z tym, że mieszkam w raju dla oszustów, bo włos z
    > głowy nie ma prawa im spaść?

    Powiem tak. Parę jat temu ktoś chciał wyłudzić ode mnie kasę. Wizyta na
    komisariacie zakończyła się fiaskiem " Bo przecież nic pan nie stracił". A
    też przyszedłem z danymi, z czego przynajmniej nr konta i pewnie ip musiały
    być prawdziwe.
    Musiałem się wrócić drugi raz i rzucić na stół wyżej wspomniany paragraf.
    Udało się złożyć zeznania. Nie do końca pamiętam, ale później jak już
    zapomniałem o sprawie to dostałem pismo, że go tymczasowo zatrzymali
    (konkretów nie pamiętam). co dalej? Nie wiem. Mi w sumie wystarczy, że
    gościa trochę poganiali po komisariatach

    --
    marcin