  • Data: 2012-03-11 18:46:02
    Temat: Re: Jak trudno jest uzyskać zezwolenie na broń?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 11:20:58 -0700 (PDT), Piotrek napisał(a):

    > Pobicia ani zranienia na razie nie było, groźby - owszem. Jeśli one
    > też się kwalifikują,
    > to wystarczy zgłosić je na policję czy też może agresor musi być
    > jeszcze na tyle
    > uprzejmy, żeby wyrecytować je głośno i wyraźnie do dyktafonu?

    Nie jestem Policja i nie odpowiem Ci na pytanie, jak WPA podejdzie do
    takiego przypadku, ale jesli czujesz sie zagrozony, to na pewno warto
    probowac. W przypadku broni do ochrony nadal panuje pelna uznaniowosc oceny
    wnioskow.

    Podalem Ci adres forum, ktore jest prawdziwa kopalnia wiedzy. Przeczytaj
    "Ustawe o Broni i Amunicji", ktora jest napisana dosc zrozumiale. Wejdz na
    www.romb.org.pl i poszukaj kontaktu do prawnikow, pomoga Ci.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał