  • Data: 2005-01-10 15:53:22
    Temat: Re: Jak to jest ze zmianami regulaminu
    Od: "Marcin" <m...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

    a czy zauważyłeś, że POLKOMTEL w swoich odpowiedziach wogóle nie
    ustosunkowuje się do Art 59 ust 2 mimo, że zgodnie z tym artykułem zawarł
    informacje na osotanich fakturach ??? ot taka taktyka prawnika, widzi tylko
    Art 57 ust.6, który tu nie ma zastosowania.

    Marcin

    Użytkownik "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:cru2j6$38t$1@nemesis.news.tpi.pl...