  • Data: 2010-01-16 19:30:24
    Temat: Re: Jak to jest ze swastyką?
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papa Smerpfs pisze:
> [...]

    Swastyka w III Rzeszy miała bardzo charakterystyczny układ - czerwone
    tło, biały okrąg i weń wpisany krzyż ramionami skręcający w prawo i
    ulokowany "jednym ramieniem" do góry. To już nie jest skojarzenie
    tylko "użycie symbolu III Rzeszy" prawnie zakazane - i słusznie bo
    za używaniem tego symbolu najczęściej kroczy nieciekawa ideologia.

    > sfastyka to jeden z setek symboli boga słońca na całym świecie od
    > tysięcy lat!!!!

    Nie tylko boga słońca i nie na całym świecie. Nie klep wykrzykników
    z podniety tylko doczytaj.

    > dziwi mnie to że kretyni wypowiadaja się o zakazach używania sfastyk, a
    > nie rozumieją ze hitlerowskie niemcy zostały stworzone i chojnie
    > finansowane przez ruskich, oraz wielką brytanię i usa, a konktetniej to
    > przez banki centralne w tych krajach, a jakoś nikomu sierp i młot nie
    > przeszkadza, ani tym bardziej symbole bankowe i ich polityki, czyli
    > finansowanie kolejnych wojen i zbrodni dla pieniędzy!!!!!

    A co ma piernik?

    Sierpy i młoty niebawem zaczną przeszkadzać. Będzie nowelizacja (a może
    już weszła) odnośnie ochrony ludzkości przed symbolami.

    Możesz wskazać źródło tych dywagacji, przytoczyć jakiś dowód? Jeżeli
    nie to ciekawa teoria spisku dziejów ale niestety... pusta jak bęben.

    > żaden hitler sfastyki nie wymyślił, żaden hitler ani żadni naziści nie
    > wywołali by nigdy wojny bez chojnego i wieloletniego sponsorowania w
    > towarach i pieniądzach przez sowietuf i banki angli i stanuf!!!

    "Bo to pijak i złodziej, bo każdy pijak to złodziej!"

    --
    Łukasz Bąk