  • Data: 2010-01-16 13:48:12
    Temat: Re: Jak to jest ze swastyką?
    Od: "Papa Smerpfs" <s...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Alek" napisał:
    > I wystarczy. Praktycznie nikogo nie obchodzi co ten znak oznaczał setki
    > lat temu a nawet mało kto wie że w ogóle istniał przed faszyzmem. Za to
    > całkiem niedawno miliony ludzi zostały pod tym znakiem pomordowane czy w
    > inny sposób pokrzywdzone i to przesądza o jego współczesnym znaczeniu.
    >
    > A kogo obchodzi z czym się tobie kojarzy? To co piszesz to zwykłe
    > struganie wariata.

    wariata to widz że to ty strugasz:O)
    sfastyka to jeden z setek symboli boga słońca na całym świecie od tysięcy
    lat!!!!

    dziwi mnie to że kretyni wypowiadaja się o zakazach używania sfastyk, a nie
    rozumieją ze hitlerowskie niemcy zostały stworzone i chojnie finansowane
    przez ruskich, oraz wielką brytanię i usa, a konktetniej to przez banki
    centralne w tych krajach, a jakoś nikomu sierp i młot nie przeszkadza, ani
    tym bardziej symbole bankowe i ich polityki, czyli finansowanie kolejnych
    wojen i zbrodni dla pieniędzy!!!!!

    żaden hitler sfastyki nie wymyślił, żaden hitler ani żadni naziści nie
    wywołali by nigdy wojny bez chojnego i wieloletniego sponsorowania w
    towarach i pieniądzach przez sowietuf i banki angli i stanuf!!!