  • Data: 2010-01-16 20:14:41
    Temat: Re: Jak to jest ze swastyką?
    Od: "Papa Smerpfs" <s...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Łukasz Bąk" napisał:
    > Swastyka w III Rzeszy miała bardzo charakterystyczny układ - czerwone
    > tło, biały okrąg i weń wpisany krzyż ramionami skręcający w prawo i
    > ulokowany "jednym ramieniem" do góry. To już nie jest skojarzenie
    > tylko "użycie symbolu III Rzeszy" prawnie zakazane - i słusznie bo
    > za używaniem tego symbolu najczęściej kroczy nieciekawa ideologia.

    swastyk boga słońca jest setki odmian, i naprawdę wątpię żeby w tej sprawie
    hitler potrafił coś wymyśleć, a to kółko i czerwone tło to śmiechy, skąd
    wiesz na jakim tle malowano sfastyki tysiace lat temu, pewnie jak bóg słońca
    to na czerwonym?:O)

    > Nie tylko boga słońca i nie na całym świecie. Nie klep wykrzykników
    > z podniety tylko doczytaj.

    nie klepię bzdór, na całym świecie czczono boga słońca i czci się nadal, a
    obecnie nie istnieje zadna większa religia bez elementów boga złońca i wielu
    innych dawnych bóstf:, dokształć się sam:O)

    > A co ma piernik?

    jak to co, chcesz potępiać jakiś symbol zaadaptowany przez hitlera, kiedy
    chitler to aniołek przy ruskich i międzynarodowych bankach, a to że
    zaatakował ruskich i mordował żyduf to można mu tylko pogratulować, zrobił
    mało złego, ale więcej dobrego!:O)

    > Sierpy i młoty niebawem zaczną przeszkadzać. Będzie nowelizacja (a może
    > już weszła) odnośnie ochrony ludzkości przed symbolami.

    jusz towidzę jak zkazujesz ruskiim sierpa i młota, błachacha:O)

    > Możesz wskazać źródło tych dywagacji, przytoczyć jakiś dowód? Jeżeli
    > nie to ciekawa teoria spisku dziejów ale niestety... pusta jak bęben.

    czyś ty ocipiał?:O) ja nie mam dostępu do archiwuf i dokumentuf KGB, CIA,
    czy brytyjskich, jakchcesz dowoduf to zastanuf się nad faktami, na pszykład
    skąd niby to bidne niemcy mieli taką kasę na takie zbrojenia, bo chyba w
    totka hitler nie wygrał?:O)
    pomyśl dlaczego na długo przed IIwojną śfiatową ruskie zbudowały czołg ktury
    po dojechaniu do autostrady potrafiły ściągnąć gąsienice i popylać po
    autostradzie?:O) przezież w rosji nie było wtedy autostrad, ani w polsce,
    tylko w niemczech, jak byś był zainteresowany to byś sobie sam więcej faktuf
    znalazł:O)