  • Date: Sun, 15 Jul 2007 22:31:00 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?

    Olgierd wrote:

    > Jak napiszę, że ciskasz się jak buzdygan, to też będzie kłamstwo?

    A jak napiszę, że jesteś skurwysynem i łachmytą, to nie będzie to prawda?

    > Poruju jeden?

    Porujów to w swojej rodzinie szukaj.

    > Prawo do prywatności nie oznacza "prawo do nie bycia publicznie
    > widocznym" i jego wykonanie nie polega na ukryciu się. Ale przecież dla
    > chłopka oderwanego od rydla to są takie niuanse, że aż strach!

    Masz jakieś kompleksy względem miejsca zamieszkania, buraku?

    Powiem tak: przeniosłem się pod ten Nadarzyn, którego tak strasznie
    nienawidzisz, po kilkudziesięciu latach mieszkania w Warszawie. I
    przeciętny mieszkaniec tych okolic charakteryzuje się znacznie większą
    klasą i kulturą, niż ty, wypierdku Leppera. Tobie już nie słoma wyłazi z
    butów - tobie całe stogi siana się nawet uszami wysypują. A co się z
    twojej gęby/spod twoich palców wydobywa to nie zasługuje na nazwanie w
    cywilizowanym towarzystwie.

    > Co mam Ci odpowiedzieć? Mam wygłosić wykład nt. różnicy pomiędzy
    > patrzeniem a utrwalaniem obrazu? Może jeszcze historię fotografii na 10
    > linijek wyłuszczyć? Wspomnieć coś o orzecznictwie na ten temat? Przecież
    > i tak nie zrozumiesz, bo Ty chcesz po prostu przepisu karnego, zaś całe

    Nie zrozumiem, bo ty - oczywiście - jakimś "zręcznym" unikiem po raz
    n-ty wywiniesz się od odpowiedzi.

    > niuanse cywilistyki dla Ciebie sprowadzają się do napisanej umowy...
    > O podglądactwie też nie słyszałeś? A jeśli słyszałeś to chciałbyś to
    > traktować wyłącznie przez pryzmat prawa karnego ew. wykroczeń, tak?

    Podglądactwo, cwelu, to właśnie "omijanie" różnych zasłon, ukryć itepe.

    Chyba że teraz zaczniesz twierdzić, że patrząc się na osobę idącą ulicą
    tę osobę "podglądam"...

    > Wiesz co, Ty jesteś taki ekspert od prawa jak B. - po tych 2 latach
    > politechniki. Silny w bluzgu, bezmyślny, niedouczalny abnegat.

    Przyganił kocioł garnkowi.

    > Czasem będę czytał to co wypacasz bo to zabawne. Powiem Ci, że część
    > Twoich pomysłów mieli kiedyś studenci, z którymi miałem dawno temu
    > ćwiczenia.

    ROTFL

    Ze studentami to może ćwiczenia WF-u miałeś...