    From: "mariano" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to jest z opbrońcą
    Date: Mon, 19 Jan 2009 22:25:57 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Sady (...) w kazdym razie pewnie nie sa az tak
    > naiwne, by wierzyc w bajeczki o marihuanie znalezionej na trawie.

    Ależ oczywiście. Wszystko wiedzą ze szklanej kuli i objawień.

    Zastanowiłeś się w ogóle co piszesz? Przecież to co napisałeś to zwykłe
    domniemanie winy i dewiza stalinowska o podejrzeniu klasowym... pfu, wiekowym.

    Jeśli by był jakiś nalot na imprezę i jakiś cwaniaczek z prochami by się ich
    pozbyć wcisnąłby je do kieszeni przypadkowej odłożonej bluzy lub kurtki to nie
    mam najmniejszej wątpliwości, że sąd właśnie kierując się taką żałosną logiką
    skazałby przypadkowego właściciela tejże bluzy. I sprawa zamieciona, do szafy.

    mariano