  • Data: 2005-05-16 20:52:13
    Temat: Re: Jak to jest z dowodem osobistym?
    Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-05-16 17:38, Yakub Yusufali napisał(a):
    > Czy mogę ubiegać się o wystawienie mi dowodu osobistego przed ukończeniem 18
    > roku zycia, ale tak abym go dostał po ukończeniu 18 roku życia (np bede sie
    > ubiegal 2 tyg przed urodzinami a dostane tydzien po urodzinach). Jeśli to
    > możliwe to proszę, napiszcie ile przed 18-stką mogę wyrobić sobie dowód.
    > Chodzi mi oczywiście o stały, a nie tymczasowy. Dzięki

    Wszystko pewnie zależy od urzędu, z tego co wiem dokumenty możesz złożyć
    nawet miesiąc przed 18-stką, ale dowód dopiero będzie mógł Ci być wydany
    dopiero po ukończeniu 18 lat. Do tego czasu nawet jeśli go urząd
    wcześniej dostanie to Ci go nie wyda, bo jesteś nieletni. Idź do urzędu
    w swoim mieście to się dowiesz co i jak.

    --
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.