    From: "pifpaf" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to dalej rozegrać ?
    Date: Thu, 12 May 2005 22:43:05 +0200

    Użytkownik "R_65" <Robert_65@BEZ_TEGO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:d5vn7d$4k7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dla pewnej firmy napisałem system zarządzania bazą danych oraz serwis www.
    ..
> [...]
    > Tak też się stało i w dn. 04.05.2005 usunąłem wszystkie bliki będące
    > mojego
    > autorstwa.
    > W dn.8maja2005 stwierdziłem że kolesie mieli przygotowaną kopię i ponownie
    > sobie wgrali system na serwer. Jednak pozmieniali hasła dostępowe do
    > serwera
    > a na stronie wykasowana jest informacja że prawa autorskie należą do mnie.
    > czy ktoś z szanownych grupowiczów może mi podpowiedzieć ew pomóc w
    > rozwiązaniu problemu.
    > Nadmienię iż firma dla której usługa była wykonana sama wyceniła system na

    Tak to jest z tymi jezykami skryptowymi :-(

    Jedyna mozliwosc to sprawa w sadzie, ktora im wytoczysz i pewnie pojda na
    ugode i ci zaplaca...chyba ze beda twardzi, ale nie sadze bo wtedy musieliby
    w sadzie skladac falszywe zeznania za co grozi juz duzo powazniejsza kara.

    Sam jestem programmerem i na twoim miejscu (6000 PLN) to bym wytoczyl
    sprawe.
    Jaki paragraf, etc. to ci nie pomoge bo sie nie znam, ale sadze, tak jak juz
    wspominalem, ze jesli tam jest duzo kodu, na ktorym sie nie za bardzo znaja,
    to do procesu wcale nie dojdzie.

    Musisz byc stanowczy do konca i tyle.Na pewno zaplaca. Powodzenia!

    pifpaf