  • Data: 2012-02-08 19:40:57
    Temat: Re: Jak sprawdzić swoje zadłużenie?
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-08 11:17, ...:::fi$her:::... pisze:
    > cześć,
    > ostatnio w ekspresie dla reporterów była sprawa dotycząca starszej
    > osoby,
    > która kilka lat temu zaciągła kredyt, spłaciła i ok. Okazało się
    > jednak że w między
    > czasie na jej dane ktoś wziął kredyt,i go nie spłacał. Kobieta nie
    > otrzymywała
    > żadnej korespondencji gdyż dane adresowe które ktoś podał były inne.
    > Jednak komornik
    > już wiedział gdzie uderzyć po zajęcie komornicze.
    > Do czego zmierzam.
> [...]

    Też oglądałam. Jestem zdziwiona co to za bank, bo przecież w banku
    trzeba okazać dowód osobisty i decyzję ZUS-u jak ktoś na emeryturze i
    bank to kseruje.
    A tu dali kredyt na kobiety nazwisko, ale inny adres zamieszkania, bez
    żądania nawet okazania dowodu osobistego itd. Pewnie w tym banku
    pracują/pracowali złodzieje, że parę takich oszustw było. Trzeba wziąć
    sie za złodzieja z banku przede wszystkim i wyjaśniać dalej.

    --
    animka