    From: tomjas <t...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie pozbyc lokatorow?
    Date: Thu, 26 Jul 2007 17:18:47 +0000 (UTC)

    On Thu, 26 Jul 2007 11:37:38 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Tak w ogóle, to czytając wątek stwierdzam ze wszyscy (nie wiedzieć
    > dlaczego :)) założyli a priori, że jesteś właścicielem mieszkania.
    > A piszesz że jesteś najemcą.
    >
    > Wniosek z tego taki, że podstawowe jest pytanie: czy masz zgodę
    > spółdzielni na podnajem? I jak się rozliczasz ze sp-nią?

    Zglosilem do spoldzielni ze mieszkam czasowo i studiuje w innym miescie
    i pod moja nieobecnoscw mieszkaniu mieszkaja inni lokatorzy - ktos mial
    przeciez odbierac roznego rodzaju rozliczenia i informacje. Kobieta w
    spoldzielni powiedziala ze nie ma problemu tylko musi miec zawsze
    zgloszone ile osob zamieszkuje. Aczkolwiek na pismie tego nie mam...