    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Date: 19 Nov 2004 12:28:28 +0100

    > A nie przesadzasz aby lekko? "Wlamywali". Gosc nacisnal wszystkie domofony

    Niestety, nacisnął drzwi. Wyłamał dolny bolec zabezpieczający drugie skrzydło
    drzwi (odlew a nie stal kuta).

    Dyrekcja wie o tych działaniach, bo ja za poprzednim włamaniem dzwoniłem do
    nich. Zdaje się, że polityka tej firmy polega właśnie na prowokowaniu takich
    sytuacji, bo myślą, że jak gazety opiszą te ich działania, to będzie dla nich
    reklama. Znalazłem ten artykuł sprzed lat z GW, o tym jak dwóch bandziorów z
    Telepizzy napadło na lokatorkę wchodzącą do naszego domu (co Straż Miejska nie
    chciała spisać gówniarzy). Reakcji firmy nie było wtedy żadnej, dlatego obawiam
    się, że pikieta to jedyny sposób na pozbycie się tego Telechamstwa.

    Pozdrawiam

    Czapla