    From: PrzemekB <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Date: Thu, 7 Oct 2004 10:55:54 +0200

    Thu, 7 Oct 2004 10:43:10 +0200, na pl.soc.prawo, Maciu napisał(a):

    > synku zostaw dla siebie swoje przemyslenia.
    > kupuje auta uszkodzone od kilkunastu lat, ale pierwszy raz w polsce

    I niczego się nie nauczyłeś? Zobaczyłeś, że kupujesz u lepszych kanciarzy i
    łyknąłeś auto bez dokładnego sprawdzenia?

    > auto bylo tak posklejane ze nie bylo mozliwosci go nawet dokladnie obejrzec.
    > musialbym porozbierac tapicerke zeby dojrzec ze bylo rozwalone
    > ty zapewne kupujac samochod latasz ze srubokretem?

    Nie, ja wierzę na słowo, że jest bezwypadkowy, ma 15 tyś. przebiegu, nikt
    nie manipulował przy liczniku, a numery to się starły i nabili nowe :-)

    > rotfl to mam z ciebie

    Zostaje Ci jedno: wiadro szpachli, lakier, giełda i bajeczka: "to była
    tylko ryska na parkingu, babcia jeżdziła tylko raz w roku na działkę"

    --
    Pozdr.

    Przemek