  • Data: 2002-07-05 13:44:15
    Temat: Re: Jak sie dostac do spadku
    Od: "Sniezka Krol" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beerman <b...@d...com.pl> napisał(a):

    > Mozesz otrzymac postanowienie sadu o uznaniu spadku w ktorych. jak to
    > sad w takich sytuacjach, orzeka po kim dziedziczylas, jak i w jakich
    > czesciach (1/3).
    > Skoro nie zlozylas oswiadczenia o spadku to znaczy ze przyjelas go
    > "wprost", czyli bez ograniczenia odpowiedizalnosci za dlugi.
    > Umownego ani sadowego podzialu spadku nie bylo - wiec po prostu masz
    > 1/3 z calej masy spadkowej.
    >
    > PS. A czemu po prostu nie zadzwonisz do brata, ojca, itd i nie
    > umowicie sie co do podzialu spadku. Chyba traktujesz to niestety malo
    > powaznie.
> [...]
    Niestety nie jestesmy wstanie rozmawiac ze soba wlasnie z powodu smierci
    mamy. Zginela tragicznie, i okolicznosci jej smierci oraz co sie wydarzylo
    zaraz po jej zgonie, nie sprzyjaja rodzinnym pogawedkom. Pare lat temu, to
    jest dokladnie piec lat temu, wiec nie jestem pewna co sie w miedzyczasie
    wydarzylo. Wlasnie boje sie o to przedawnienie roszczen, wiec chcialabym sie
    dowiedzic konkretow listownie lub telefonicznie, niestety nie umiem sie za to
    zabrac. Aha, w miedzyczasie wyszlam za maz a wiec moje dane personalne
    rowniez sie zmienily, i zeby bardziej to utrudnic juz nie mieszkam na stale w
    Polsce.
    Dziekuje za wszelkie wskazowki.

    Sniezka