  • Data: 2010-01-30 14:20:08
    Temat: Re: Jak się bronioć przed sądami?
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hk138u$bfc$1@news.dialog.net.pl...

    > Firma ma kasę, z której kwota na łapówki wcale dla firmy nie jest duża, a
    > do tego ma armię prawników, którzy mają wszędzie znajomości.

    Ja widziałam na własne oczy jak Sąd Apelacyjny Pracy i Ubezpieczeń
    Społecznych przesłuchał adwokata powoda (oczywiście nie w ławeczce dla
    świadków tylko zadając mu pytania) na okoliczność sytuacji majątkowej powoda
    i na podstawie tych wyjaśnień po 5 minutach wydał wyrok (trzy zawodowe SSA)
    powołując się w uzasadnieniu na dane uzyskane z tego przesłuchania, a sprawa
    dotyczyła mobbingu i nieuzasadnionego dyscyplinarnego zwolnienia z pracy.