    From: Arni <a...@m...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak rozwiązać/unieważnić umowę o kupno
    Date: Thu, 08 Sep 2005 01:19:58 +0200

    Użytkownik Borygo napisał:

    > wiem, to było głupie coś podpisywać bez przeczytania tego...ale kto by pomyślał.
    > ..dałem się wrobić...teraz proszę Was o POMOC! Jak to wszystko odkręcić, czy
    > jest jakiś sposób, żeby to unieważnić...oczywiście nie doszło do sfinalizowania
    > - nic nie zapłaciłem... i nie mam zamiaru. Proszę Was o pomoc.

    Witam wszystkich.

    Pozwole sobie dopisac w tym watku mój problem ktory jest dokladnie w drugą
    strone:
    zawarłem umowe kupna-sprzedazy poprzez wygranie aukcji na allegro bez ceny
    minimalnej. Jak nie trudno sie domyslic bardzo korzystnej dla mnie. Poniewaz
    cena jest bardzo niska, (nikt wiecej nie chcial licytowac) to kupujący nie
    odpisuje na moje maile z ponagleniami. Nie podal mi konta do wplaty
    pieniedzy. W koncu wystawilem mu negatywa ale byc moze sprawe warto
    pociagnac dalej ?
    Zaczelo robic sie ciekawie gdyz zadzwonil do mnie z wyzwiskami i uzyl nawet
    grózb karalnych.
    Co na to polskie prawo ?

    --
    Arni Toruń