  • Data: 2009-10-18 18:58:03
    Temat: Re: Jak pozwać spamera?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma czegoś takiego jak "domyślna" zgoda na spam.

    Wiem :) Miałem na myśli fakt, że nie włączysz niektórych usług bez wyrażenia
    zgody na niego. Potem można walczyć z jej cofnieciem. Mi era w swoim czasie
    odpisała, że jeśli mi się nie podoba spam, to powinienem wyłączyć wszystkie
    dodatkowe usługi. Wojna trwała kika miesięcy, z mojej strony były to pisma
    zarówno do ery, jak i kilka do UKE. Pomogło, dostaję spam raz czy dwa na miesiąc
    (a nie kilka dziennie). O telefon żony nie chce mi się już walczyć...