  • Data: 2009-10-19 11:10:16
    Temat: Re: Jak pozwać spamera?
    Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl pisze:

    > A nie korzystasz grania na czekanie, bramki SMS czy też innej usługi,
    > gdzie w regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na
    > otrzymywanie spamu?

    Podlacze sie - kiedys omylkowo wyslalem smsa pod jakis numer 7xxx.
    Od tego czasu zaczalem dostawac smsy o tresci ewidentnie reklamowej
    zachecajace mnie do flirtowania z jakimis kobietami (poprzez grubo
    platne smsy) i do wchodzenia na jakies strony. Domyslam sie ze w ich
    regulaminie napisane jest, ze wyslanie smsa na numer 7xxx powoduje zgode
    na otrzymywanie wiadomosci, jednak ja tego regulaminu nie widzialem ani
    nawet nie otrzymalem o nim zadnej wzmianki.

    Czy wiadomosci ktore otrzymuje mozna traktowac jako niezamowiona tresc
    reklamowa?