  • Data: 2010-12-30 16:27:56
    Temat: Re: Jak policja kłamie czyli ocena na oko
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...Takimi matematycznymi guru są policjanci Krzysztof
    > Namięta i Łukasz
    > Ojak. Bandyci i przestępcy w policji.

    Chyba się trochę zagalopowałeś. Póli co wiemy jedynie o ich
    cwaniactwie. Od tego do przestępstwa, a już na pewno do
    bandytyzmu, droga daleka. Nie bronię ich, sam niejeden raz
    kłóciłem się z policjantami, ale zbyt pochopnie rzucasz
    mocne słowa.

    > Nie zdziwie się jak kiedyś jeszcze
    > wywiną jakiś numer komuś.

    A ja bym się nie zdziwił gdyby za powyższe słowa podali Cię
    do sądu. Bo to nazywa się publiczne pomówienie :-)