  • Data: 2005-09-23 07:43:04
    Temat: Re: Jak pisac do prokuratury?
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Nie, od tego ze zaczales sie przechwalac jak pieknie wykonales
    > szantaz zeby ci pieniadze dali. Nie lubie gnid.
    >
    > Koniec tego tematu z mojej strony.

    Ale ja jeszcze nie skończyłem.
    Szantaż jest karalny. Być może pracodawca uznał, poczuł się winny, ale nie
    to było moją intencją. Wzbraniałem się wziąć te pieniądze. Zależało mi
    bardziej na sensownych powodach odmowy. Pieniądze zamiast wyjaśnień uznałem
    raczej za litość z ich strony. I podejście takie, że skoro mam papiery
    niepełnosprawnego to powinienem sobie kupić piątą klepkę. Zostałem
    spławiony, olany. Zero szacunku. Nie podkręcaj mnie proszę, bo znowu im
    dokopię. Już i tak mam opinię z Inspekcji Pracy w tej sprawie. Rozumiem
    uprzedzenia, chciałbym je wyjaśniać, a nie zaogniać.