  • Data: 2005-08-03 20:58:30
    Temat: Re: Jak odzyskać swoją należność ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl> napisał w wiadomości
    news:dcrauc$gnv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dlatego napisalem ze o ile nie istnieja inne okolicznosci..
    > Jednak czescto na budowach zwlaszcza duzych sa narady "produkcyjne" z
    > projektantami i wykonawcami i jesli byl ze dwa razy to kierowniuk
    powinien
    > go kojarzyc i dac dziennik..
    > Ale ciesze sie ze nie negujesz reszty moich wypocin ;-) , a z lektury
    grupy
    > wiem ze sie znasz na tematyce grupy

    Reszta jest OK! Z dziennikiem budowy może być o tyle problem, że z
    mojego doświadczenia wynika, ze najczęściej robi się go po zakończeniu
    budowy. Wyjątkiem są budowy na rzecz jakiś samorządów lub instytucji
    państwowych. Wówczas jest zastępstwo inwestorskie i w ogóle ten dziennik
    spełnia poza dokumentacją budowy również inne funkcje. A i to trudno go
    na budowie czasem uświadczyć.