eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak nie dac sie wymeldowac ... spadek/wspolwlasnosc/konflikt rodzinny › Re: Jak nie dac sie wymeldowac ... spadek/wspolwlasnosc/konflikt rodzinny
  • Data: 2004-03-27 09:10:01
    Temat: Re: Jak nie dac sie wymeldowac ... spadek/wspolwlasnosc/konflikt rodzinny
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy z tymi dokumentami moge juz isc do komornika? Czy dopiero
    po
    > przeprowadzeniu postepowania sadowego
    > o tzw. dzial spadku?

    Zależy czego chcesz się domagać. Ale zanim do komornika to najpierw
    zdecydowanie do Sądu. Oczywiście możesz dochodzić działu spadku
    ale też np. dopuszczenia do współposiadania zgodnie z istniejącym
    stanem prawnym.

    > Z kolei boje sie ze tracac MELDUNEK, moje przebywanie na terenie
    > nieruchomosci staje sie NIELEGALNE

    Nie stanie się, choć niewątpliwie stracisz pewien wygodny np. dla
    policjantów argument w postaci wpisu do dowodu osobistego (o ile
    masz stary a nie nowy dowód)

    > Tak przy okazji: jak zostaloby zinterpretowane wejscie sila do domu -
    > np.
    > rozbicie/wylamanie drzwi/okien?

    Mogłoby stanowić tzw. dozwoloną samopomoc przewidzianą w kodeksie
    cywilnym w przepisach o ochronie posiadania choć oczywiście by
    dokonac precyzyjnej oceny należałoby znać wszystkie szczegóły
    sytuacji - bo być może w sytuacji w jakiej jesteś na samopomoc już za
    późno i pozostaje droga sądowa

    > I w kwestii meldunku niepokoi mnie, jak bede traktowany przez
    policje jesli
    > macham paszportem i kartka papieru...

    JAk to już pisałem pewnie prędzej czy później odeślą Cię na drogę
    procesu cywilnego

    > Majac MELDUNEK, przyjezdzam do
    > spornej nieruchomosci o 23 i jest wszystko OK, policja sie mnie nie
    czepia.
    > Jesli strace meldunek, to
    > na 99% uslysze tekst: prosze opuscic teren i wniesc sprawe do
    sadu ...

    Bardzo możliwe, że tak właśnie policja się zachowa...
    Obawiam się że bez sądu się nie obędzie

    -> http://usenet.pomocprawna.info