eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak nie dac sie wymeldowac ... spadek/wspolwlasnosc/konflikt rodzinny › Re: Jak nie dac sie wymeldowac ... spadek/wspolwlasnosc/konflikt rodzinny
  • Data: 2004-03-27 21:39:56
    Temat: Re: Jak nie dac sie wymeldowac ... spadek/wspolwlasnosc/konflikt rodzinny
    Od: "Pat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nasz autor watku nie jest wlascicielem 1/4 domu, lecz ma 1/4 udzialu we
    > wlasnosci CALEGO domu (ciekawe zreszta kto ma druga czwarta,
    > skoro rodzice byli po rozwodzie)

    koniunkturalna siostra ;-( Na rozprawie rozwodowej rodzicow zeznala ze
    ojciec NIGDY nie dawal jej ZADNEGO jedzenia. (Ojciec mieszkal z nami przez
    23 lata)
    Sad przyjal to oswiadczenie, bez zmruzenia oka ...

    >jako wspolwasciciel
    > nia ma prawa wchodzic do mieszkania mamy.. ale sie porobilo mama przeciw
    > synowi tak ostro..
    >

    > Trzeba sie zastanowic O CO tak naprawde chodzi.
    > A PRZEDE WSZYSTKIM powinno Panu chodzic o ZGODE,

    Czlowieku!!! Myslisz ze nie probowalem???

    > Naprawde proponuje porozmawiac z mama jak z czlowiekiem
    > i zastanowic sie co zrobic, zeby obie strony byly usatysfakcjonowane.

    Czlowieku!!! Myslisz ze nie probowalem???

    > Naprawde zgoda wychodzi taniej,
    > wiec prosze sie zastanowic z czego ustapic..

    Dzieki za te rady ... Ale ta historia sie w glowie nie miesci ... A to co tu
    pisze to sa DROBIAZGI
    Najbardziej boli mnie ze MATKA moze byc taka swinia ...