    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak napisac odroczenie do WKU?
    Date: Thu, 30 Mar 2006 08:38:23 +0200

    scream napisał(a):

    > Czyli co 3 sekundy jedno kichnięcie?

    Owszem, chwilami częściej i tak przez godzinę, czasami pół a czasami 10
    minut.
    A raczej na poligonie nie będzie litości dla takich ze strony jakiegoś
    przygłupa kaprala.
    A jak już delikwent padnie bez oddechu to się go odwiezie do szpitala,
    gdzie jeden mój kolega przeleżał całe lato...

    > Wiem dobrze co to jest alergia, bo sam byłem alergikiem i też bardzo ciężko
    > to przechodziłem.

    No więc nie wiem dlaczego twierdzisz że taki ktoś powinien iść do wojska.
    Chyba że tylko napisałeś co na ten temat mówią wytyczne - wtedy się
    zgadzam. Za alergie nie przysługuje kat D.
    Niemniej jest to głupie, bo przydatność bojowa żołnierza który nie daje
    rady powstrzymać kichania jest marna.