    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak napisac odroczenie do WKU?
    Date: Wed, 29 Mar 2006 13:29:01 +0200

    Tomasz napisał(a):
    > Witam, dzisiaj byłem na WKU i dostałem kategorię A. Chce sie odwołac ponieważ
    > mam alergie ktora skuteczne utrudnia mi zycie ciągle kichając, mam czerwone
    > oczy, duszności. W uzasadnieniu napisano mi ze mam "sezonowy, alergiczny
    > nieżyt nosa" i dano kat. A :( Ja sie chyba na poligonie zapłacze i zasmarkam
    > :( Od 4 lat jestem odczulany za trawy, zboża itp. (na kurz nie ale tez mam
    > alergie na to!) Jak mam napisac odwołanie? Co najważniejszego ując w
    > odwołaniu? Jakie papiery dołączyc do odwołania? Kompletnie niewiem jak sie do
    > tego zabrac, czy może mi ktos cos podpowiedziec?

    Nie da rady - z alergią sezonową dostaniesz A, choćbyś miał nawet umrzeć
    na zapalenie płuc na poligonie...

    AFAIK musisz od alergologa dostać papiery że alergia jest całoroczna,
    albo astma.

    Znam gościa którego wzięli do woja i całe lato leżał zakwalifikowany
    jako chory, ale do cywila i tak go nie puścili...

    Po prostu beton...