  • Data: 2006-11-07 10:08:24
    Temat: Re: Jak mam to rozumieć?
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Izabela Oporska" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eipjcf$6bs$1@inews.gazeta.pl...
    > chciałabym zapytac Was i opinię. Otórz sprzedajacy nieruchomość
    > twierdzi, ze
    > ma do sprzedania ziemię rolną, za którą zresztą płaci podatek jak za
    > ziemie
    > rolną. Tymczasem od pół roku obowiazuje w gminie nowy plan
    > zagospodarowania,
    > gdzie ziemia ta ujęta pod zabudowę domków jednorodzinych. Dla mnie
    > laika - to
    > jakis misz-masz.
    > Powiedzcie mi proszę - jaki jest faktycznie status tej ziemi? Rolna?

    To zależy co jest w tym PZP. Idz do gminy i poproś o wypis i wyrys z PZP
    dla konkretnej działki.Kosztuje sto pare zł.
    Tam będzie bardzo dokładnie napisane co można na tej ziemi postawić.

    Jak złożyłem wniosek o pozwolenie na budowę wraz ze wszystkimi potrzebnymi
    uzgodnieniami to dopiero wtedy dowiedzialem sie ze moja dzialka budowlana
    jest jeszcze nieodrolniona. Trzeba ją było tylko odrolnić...

    --
    pozdrawiam
    P.